Voor 19:00 besteld = De volgende dag in huis!

FAQ

FAQ

Frequently Asked Questions / Veel gestelde vragen:

Marge product: wat is dat nou precies?

Een (nieuw) product wat wij bij particulieren hebben ingekocht. Hier is al btw over betaald en hierdoor hoeven wij dit via de marge regeling niet nog eens door te berekenen. Voor de consument is dit dus extra voordelig, omdat dit aardig kan schelen met de reguliere winkelprijs. Het toestel wordt dan geleverd met een marge factuur op naam waarop vermeld staat dat btw aftrek niet mogelijk is.

Kan ik een factuur op bedrijfsnaam krijgen?

U kunt bij Only Here een factuur op uw bedrijfsnaam krijgen. U dient wel rekening te houden dat u geen btw kunt terugvorderen op een marge factuur. U kunt met een marge factuur het volledige bedrag wel als bedrijfskosten opvoeren in uw boekhouding, wat weer van uw winst word afgetrokken voor de inkomstenbelasting.

Komen er kosten bovenop de marge bedragen die zijn vermeld op de website?

De kosten die vermeld zijn op de website zijn ook de kosten die u daadwerkelijk betaald. Bij het verzenden van een item worden er verzendkosten in rekening gebracht tenzij u een specifieke kortingscode gebruikt of anders vermeld.

Is het ook mogelijk om een product bij jullie af te halen?

Wij bieden de mogelijkheid aan om een product bij ons op kantoor af te halen op afspraak. Dit kan dagelijks van 10.00 tot 22.00 op de franciscusdreef 40-J in Utrecht.

Ik heb met spoed een telefoon nodig! is er een mogelijkheid om hem vandaag geleverd te krijgen?

Wij kunnen (meestal) bij spoed een product persoonlijk bezorgen tegen vergoeding. Vraag ons naar de mogelijkheden.

Krijg ik garantie op een marge product?

Nieuwe toestellen worden standaard geleverd met 24 maanden fabrieksgarantie met uitzondering van Apple (12 maanden). Bij gebruikte toestellen geldt altijd een minimale garantieduur van 30 dagen en vaak is er ook nog een resterende periode fabrieksgarantie van toepassing; dit word altijd in de beschrijving van het product vermeld.

Komen jullie toestellen uit het buitenland?

Wij verkopen voornamelijk Nederlandse toestellen die veelal zijn verkregen via een abonnement bij de Nederlandse providers. Als wij bij kleine uitzondering een buitenlands toestel verkopen wat niet door de Nederlandse markt is bedoeld dan zullen wij dit expliciet vermelden in de product beschrijving.

Kunnen wij er van uit gaan dat dit eerlijke toestellen zijn?

Wij hanteren strenge voorwaarden bij het inkopen van particulieren. Dit betekend dat wij bij elke aankoop het serie / imei nr invoeren op de stopheling app van de Politie, om te controleren of het niet als gestolen staat geregistreerd. Daarnaast wordt er een inkoop verklaring ondertekend met vertoon van legitimatiebewijs. 

Verzenden jullie ook naar België?

Inmiddels zijn onze scherpe prijzen ook in België niet onopgemerkt gebleven en natuurlijk bieden wij ook Belgische klanten de mogelijkheid aan om producten bij ons te bestellen middels een verzekerde verzending via PostNL (aan huis & service punt levering).

Kan ik een toestel reserveren om het op te halen?

Voor reservering kunt u het beste even bellen op 06-45043301. Als u zeker wilt zijn dat het toestel nog beschikbaar is, kunt u het beste het toestel online bestellen, afhalen kiezen als leveringsmethode en vervolgens een afspraak maken om het bij ons op te halen.

Hoe kan er contact worden opgenomen?


Wij zijn dagelijks van 10.00 tot 22.00 telefonisch bereikbaar op 0645043301 (telefonisch & whatsapp). Ook hebben wij een chatfunctie op de website staan waar we u proberen zsm te woord te staan. Wij zijn via email bereikbaar op info@onlyhere.nl. Wij lezen dagelijks onze mailbox en zullen u zo spoedig mogelijk antwoorden.

0